lördag 25 augusti 2012

Schwarzkopf Bonacure - Moisture kick conditioner (recension)

Schwarzkopf Bonacure - Moisture kick conditioner

Mitt hår är mycket tunt och fint och tovar sig otroligt lätt. Jag har i princip aldrig håret utsläppt för efter två timmar har underhåret trasslat ihop sig till ett fågelbo. Till saken hör även att jag är extremt håröm. Frisörbesök är för mig ibland en riktig pina. När håret är som trassligast vänder jag mig alltid till spraybalsam. Efter shampoo, hårinpackning och balsam avslutar jag det hela med spray-balsam vilket gör det enklare för mig att reda ut håret.

Den senaste jag prövat är denna från Schwarzkopf. Sprayen innehåller aminosyror och mjölk-protein-komplex vilket ska ge håret en perfekt fuktighetsbalans. Håret blir lätt att reda ut och håller sig mjukt och glansigt. Jag tycker även att produkten är ganska dryg. Däremot är doften ganska tveksam.(Ni kanske har börjat märka vid det här laget att jag har ett mycket känsligt luktsinne).

Denna produkt får 4§ av 5 möjliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar