torsdag 30 augusti 2012

Glossybox augusti

Idag fick jag min Glossybox gör augusti månad. Som vanligt, bra och mindre bra.

Följande ingick i min box, och som vanligt får ni en ordentlig recension av varje produkt när jag fått bättre känn på dem!
* Orofluido - Beauty Elixir
I'm superexcited about this one! En hårolja/hårelixir som doftar ljuvligt. Jag älskar håroljor och ska omedelbart testa denna produkt. Denna kom i full size vilket ju känns superlyxigt!
* BM Beauty - Pure Mineral Bronzer
Hmm...vet inte riktigt om detta är för mig. Har svårt för både konsistensen och färgen MEN jag är inte den som är den och ska självklart ge det ett rejält försök.
* Jelly Pong Pong - Lip Frosting
Underbart läppglans/färgat lipbalm. Färgen är ljuvlig, doften är ljuvlig och imorgon ska jag testa om den är lika ljuvlig på läpparna under en dag. Även denna produkt kom i full size vilket jag är tacksam för.
* Weleda - Body Lotion
Denna bodylotion ingår i samma rosserie som ansiktskrämen jag köpte idag. Ska bli spännande att testa den.
* Glossy box lipstick - glossy pink
Man fick även ett full-sized läppstift från Glossybox egna märke och jag provade den snabbt och blev besviken. Konstigt coverage och framförallt smak/lukt. Ni vet hur billiga läppstift smakar? Sådär dammigt, gammal och torrt. Så luktar och smakar denna produkt. Ska testa den imorgon med och utan läppenna.

Detta var månades box. Som vanligt är det precis lika spännande varje gång man ska öppna den rosa boxen!
Vill du bli prenumerant (vilket du ju självklart borde bli) kan du registrera dig här.

2 kommentarer:

  1. Orofluido har jag använt konstant sen den dagen lanseringen i sverige va.Du behöver ett par droppar ungefär som en halv tio krona.Ha i längderna.Den är helt fantastisk och kanon.Om du fönar eller plattar håret när oljan är i så går den in ännu mera i håret :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har prövat produkten ett tag nu men måste säga att jag inte är helt övertygad. har testat håroljor med bättre resultat. jag är nöjd med denna men det är inngen produkt jag kommer köpa om när flaskan är slut.

      Radera