torsdag 30 augusti 2012

Nya produkter

Efter en hel sommar har min hy förändrats. Den har rent ut sagt fullkomligen ballat ur. Mina feta partier är mycket feta, min torra partier är extremt torra och min acne har blossat upp. Min dröm är att ha så fin hy att foundation är komplement och inte ett "nödvändigt ont". Därför lägger jag hellre pengar på att hitta produkter som passar mig och ger resultat än investerar i täckande foundation, concealer och puder som visserligen ger mig fin hy men med ett kakigt resultat. Alla produkterna är köpta på eleven.se

Jag tänkte framöver prova:
* Läsö - saltcare cream
Jag är så spänd på denna produkt. Den går att använda på hela kroppen men jag kommer använda den på ansiktet. Læsø-Saltcare Creme är en mjukgörande och fuktighetsbevarande kräm som kan användas till alla hudtyper, inte minst till torr och irriterad hud.Den innehåller 50% saltlag, samt mineraler och spårämnen. Tro mig, krämen är verkligen salt! På hemsidan står det att detta unika saltvatten och naturliga mineraler har visat sig ha en positiv verkan på torr, fjällande och irriterad hud. Mina fnasiga partier kanske kommer må riktigt bra av det här.
*Boots No7 - Beautiful Skin T Zone Rescue
Detta är en oljefri gel som ska göra huden matt, minimerar uppkomsten av porer samt reglerar talgproduktionen i T-zonen. Den sägs innehålla en unik mineralblandning som återfuktar och ger huden ny energi. Eftersom min T-zon på sistone blivit väldigt fet hoppas jag mina krämer kan återfukta hakpartiet medan denna gel mattar T-zonen så att hela ansiktet blir en och samma konsistens. Hey, man kan ju alltid önska!
*Deborah Bioetyc - Clean Skin Eye Makeup Remover
En ögonsminksremover med eufrasia officinalis-extrakt har en lugnande, lenande effekt på området runt ögonen.
*Tromborg - Eye Brow Gel
Efter att ha använt en usel bryngel kostade jag på mig den här uberlyxiga bryngelen från Tromborg. Den ska dock testas ordentligt innan ni får en recension för eftersom priset var högt ska den bannemej vara riktigt bra för att jag ska råda er att testa den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar