söndag 12 augusti 2012

Ketokonazol rathiopharm (recension)

Ketokonazol rathiopharm

Detta är ett schampoo som används mot mjäll och seborroisk dermatit. Schampot används för att lokalt behandla svampinfektioner och mjälleksem på huden. Detta är en fantastisk produkt som verkligen hjälper dem som lider av dessa besvärliga problem. Dock vill jag påtala vikten av att läsa instruktionerna som medföljer som det gör med alla produkter från Apoteket. Detta är ett läkemedel som har biverkningar såsom alla läkemedel. Men för personer i min närhet har denna produkt verkligen varit till stor hjälp. Schampoot används för att lokalt behandla svampinfektioner och mjälleksem på huden.

För 60 ml betalar du 47 kr hos Apoteket.

Du kan köpa produkten online här.

Eftersom detta är ett läkemedel väljer jag att inte betygsätta produkten. Jag är inte läkare eller på något sätt utbildad och därför berättar jag bara om produkten men råder dig som läsare att prata med en apotekare innan du köper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar