måndag 20 augusti 2012

Ciaté Fine Hand Wash - Blue Iris & Ginger (recension)

Ciaté Fine Hand Wash - Blue Iris & Ginger
Oj oj oj här har jag hittat en riktigt lyxig pärla! Ciaté gör handtvål som doftar så sagolikt att jag är bestämd att pröva alla dofterna. Detta var inget undantag. Produkten är relativt dyr, 139 kr för 300 ml men det är otroligt dryg. En flaska varar i flera veckor och det trots daglig användning av mig, min sambo alla gäster som vi har bjudit hem.

Jag kan inte nog rekommendera denna produkt. Alla doftar lyxig hotelltvål, flaskan är supergullig, produkten är så dryg och jag har redan fått en vän att köpa den till sig själv. Hen är precis lika såld som jag! Ni vet ju vid det här laget att jag är fullkomligt såld på vardagslyx och denna tvål är ett typexempel. Denna tvål ger mig en känsla av flärd och det var dag. Åh, ni måste köpa och det kan du göra på eleven.se.


Men jag förstår att 139 kr för en handtvål kan kännas lite dyrt, speciellt med tanke på de många fina budgetalternativ det finns och därmed får produkten 4 § av 5 möjliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar