onsdag 29 augusti 2012

Höstmode

Jag har gått in i fullkomlig höstmode! Jag vet att det fortfarande är sol och 21 grader ute men jag vill bara ha höst. Sommarens dagliga frukostomelett har nu bytts ut mot havregrynsgröt med egengjord rabarber/ingefärsmarmelad. Garderoben har i princip utrensats till en ynka tredjedel kvar. Vad ska jag göra med alla kläderna? Kanske ha loppis nästa sommar. Jag drömmer om hösten och tänker på den hela tiden. Jag älskar hösten!

Åh, modet! Höstkläder är alltid sjukt snygga! Nu ska jag ändra min garderob för från nu och framåt ska jag vara lawyerchic och då funkar inte galna 80-talsklänningar i polyester! Jag drömmer om att koka soppor, grytor, långkok, middagbjudningar med tända ljus och en vinande vind där ute! Vira in mig i filtar, dricka te, läsa böcker och gå massvis på biograf Spegeln i Malmö.

Denna hösten blir speciell. Den höst blir vi DINK (double income no kids) och vi ska shoppa, resa, äta god mat, köpa inredning, och fylla upp garderoben med fab fab fab kläder! Åh ge mig höstrusk NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar