fredag 31 augusti 2012

Årets bästa nyhet!!

 Real techniques brushes
 Divine Samantha Chapman

Åh, årets bästa nyhet kom i morse! (I vart fall om vi tittar på nyheter på beauty-fronten). I år har jag tittat på make-up gurus på youtube och fallit pladask för de grymma systrarna Nick och Samantha Chapman, som driver sin youtube-channel Pixiwoo. Ända sen Samantha släppte sin sminkborstskollektion "real techniques" har jag drägglat över dem. Jag vill inget hellre ha än dessa borstar! Senast igår satt jag på hemsidan och tittade om jag på något sätt skulle kunna köpa dem online.

När jag vaknade i morse hade jag fått ett nyhetsmail från eleven.se som berättade att de idag lanserar REAL TECHNIQUES SOM JAG NU KAN KÖPA!!!!! Ni sminkgalna där ute förstår att jag i princip fick slaganfall och ringde David med gråt i rösten. "De är häääääär"! =)

Så gå in på eleven.se, köp, tacka mig sen för tipset!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar