tisdag 28 augusti 2012

Brilliantsmile whitening+ toothpaste (recension)

Brilliantsmile whitening+ toothpaste

Denna tandkräm fick jag i min senaste Glossybox.
Denna tandkräm ska effektivt ta bort ytliga missfärgningar, bidra till en fräsch munhälsa. Den innehåller kaliumnitrat som har god effekt mot ilningar och isningar.

Jag har ganska vita tänder från början och kunde inte riktigt se att tandkrämen gjorde någon skillnad. Möjligtvis att tänderna blivit aningen vitare. Dock har jag ett stort problem med denna tandkräm, den känns inte som en tandkräm. Den lämnar inte min mun med en frisk känsla som en vanlig tandkräm gör. Denna tandkräm känns som ett komplement till en vanlig tandkräm. Men vem orkar borsta tänderna två gånger varje morgon och varje kväll? Inte jag iallafall!

Men det är en trevlig produkt, snygg förpackning, relativt mintig smak och möjligtvis hjälper den gula tänder. Men för mig personligen blev det platt fall och jag kommer inte köpa den produkten framöver.

Tandkrämen får 3§ av 5 möjliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar