lördag 15 februari 2014

Ser fram emot morgondagen

 

Idag har jag haft en underbar dag. En tidig start tillsammans med Emilie, som tog mig till världens mysigaste fikaställe ute på den skånska slätten! Har massa med bilder att redigera och såfort det är gjort visar jag! Efter att jag kom hem idag drog jag fram täcken och kuddar och bäddade ner mig soffan och sen sov jag middag. Sova middag, det är så skönt. Önskar man fick sova middag på jobbet med! Ovan ser ni lite av vad jag packade idag till morgondagen. Chica men fritidsvänliga kläder som passar som roadtripsoutfit, till strandpromenaden och till hotellfrukosten imorgon. 

Imorgon blir en tidig start igen. Då packas familjebilen full med fyra förväntansfulla töser och antagligen en rejäl hög bagage. Vi ska nämligen kicka igång projekt YSB. Projekt YSB innebär kort och gott att projektet att hitta en sön-mån där vi fyra tjejer alla kunde åka iväg till Ystad saltsjöbad. Vi fann en helg och om 24 timmar är vi incheckade, vi har besökt spa:et i timmar, gått på behandlingar och ätit middag. Bara tanken på all denna avslappning gör att jag vill krypa ihop och bara purra som en liten kisse. Jag är so ready! Redo för att somna i mjuka hotellsängen, nybäddad med sådär krispiga lakan som det bara blir på hotell. Redo för att bubbla omkring i varma pooler. Redo att bli masserad med väldoftande oljor till ljudet av typ valfri delfin/vågskvalps ljud. Det ska bli en välbehövlig paus från en allvarlig vardag att snacka skit med tre andra pinglor. Prata om högt, lågt, djupt och ytligt. Guuuud, jag kan knappt bärga mig! Jag längtar längtar längtar till imorgon! Jag ska fota som bara den.

(PS: Var inte Mellon dödstrist idag?)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar