fredag 7 februari 2014

Möta våren all geared up!



För några veckor sedan la jag en liten beställning på shopsosie.com. Jag var så less på min skogarderob och även mina smycken. Jag behövde något nytt, något roligt, något vårigt. Hittade dessa grymma boots i läder. Älskar leodetaljerna därbak och den breda guldkedjan på sidan! Jag klickade också hem ett halsband. Döm min förvåning när jag packade upp paketet och det medföljde matchande örhängen! Bingo! För er som inte gillar rosa kan jag tipsa om att de fått in samma halsband men i turkost! Älskart!

Halsbandet har ni redan sett på någon outfitbild, men skorna ligger än så länge kvar i mörket i skokartongen. Häromdagen tänkte, imorgon ska jag blogga om våren. Nu är den här, jag kan verkligen känna det. Men nä, tji fick jag! Jag fortsätter trampa runt med min curlingkängor och får nöja mig med att glänta på skokartongen lite då och då!

PS! Det är fredag! Hur ljuvligt!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar