måndag 3 februari 2014

Gräsänka


David är i Stockholm över dagen för jobb och väntas åter sent ikväll. Jag gör då vad gräsänkor gör, vilket är tar upp hela sängen och tittar på alla serier David hatar. The real housewives of Atlanta, I'm looking at you! 
Jag har även gjort manikyr. Denna gång valde jag ett ljusrosa nudeigt lack från Essie, spaghetti strap. Men på tal om lack måste jag visa två lack jag köpt på sistone. Ovan ser du guld...hmmm....silverkornen i form av två lack från OPI's specialkollektion av Gwen Stefani. Ett silvrigt, knastrigt, superglittrigt lack. ÅH THE LOVE! Men kärleken till det lacket går inte ens att jämföra med kärleken till det svarta högra lacket. ÅH THE OBSESSION!

Ett semimatt svart lack som med fördel målas utan överlack. Naglarna får exakt samma färg och struktur som ett bildäck. Gud så chict och samtidigt, gud så punk! DÖR! Så spring och köp för fasen, det svarta lacket är one of a kind och the mest gudomliga som kommit i min nagelväg for a real long time!

PS: David är så efterlängtad. Naw, tänker ni. Nej undan med romansen, jag har inte tid. Vi snackar nämligen Laura Mercier. David har gett mig en teaser. Det är något från Laura Mercier, som luktar vanilj, och som kommer få mig att känna som vore jag Liz Taylor. *passed out*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar