tisdag 25 februari 2014

Blogg-glädje


Jag har fått sån oerhörd blogglädje på sistone. Ni är fler som besökt mig på sistone och allra roligast är att ni är fler som lämnar en kommentar! Jag vill verkligen understryka att det är ni som gör en blogg levande och därför är era kommentarer guld värda.

I min värld så är de bästa bloggarna de med ett levande kommentarsfält. Där bloggaren diskuterar med läsarna, där läsarna diskuterar sinsemellan, där det är högt i tak men med en hövlig ton. Det är ju lite roligare när det är lite mer livat tycker jag. 

Nu för tiden hinner jag knappt komma hem från jobbet innan jag kastar mig ner framför datorn och skriver till er och för mig. Här på bilderna kan ni se hur det ibland ser ut när jag bloggar. Ibland sitter jag i vår matsal/bibliotek och då tänder jag alla ljusen och tar med mig stora kaffekoppen. 

Så i det här lilla inlägget ville jag bara tacka er för att ni ger mig sån inspiration, glädje och bloggiver! Nu är det jäkligt roligt att blogga och jag har bara er att tacka!

Ha nu en underbar tisdag!

5 kommentarer:

  1. Jag är ju färsking i sammanhanget, men älskar redan din blogg och allt fantastiskt som ryms häri:) Inte svårt att kommentera när det du publicerar är så levande och meningsfullt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. men gudars vad du skämmer bort mig med beröm! =) Jag har klickat på ditt namn men det kommer inte upp någon blogg. har du en egen blogg?
      kram på dig

      Radera
  2. En riktigt mysig stund på dagen då :)

    SvaraRadera
  3. Jamen vad sjutton, ärlig uppmuntran ska man strössla med; finns alldeles för mycket illvilja på nätet som behöver en motvikt😊 Och, nej, jag har ingen blogg. Är lite skrämd av nämnda illvilja, se😊

    SvaraRadera