tisdag 15 juli 2014

Tillbaka till en vanlig dag

Gårdagens tjejhäng var ju bara så fenomenalt. Vilka samtal vi har i vår grupp. Här är inget hemligt eller tabu, pinsamt eller jobbigt. Vissa har bara träffat varandra en gång innan, men det är som vi känt varandra alltid på ett sätt. Och är inte det unikt? När samtalen med nya bekanta fortlöper som samtal med livslånga vänner.

Men det blev sent så jag sitter här och försöker gnugga sömnen ur ögonen. För min del är det ju en vanlig jobbdag idag. På grund av husfixet igår tog jag ledigt från jobb. Men nu, back to duty. Min semester närmar sig och ni må tro jag längtar. En och en halv vecka och sen är det jag som har sovmorgon och tid för fullkomlig återhämtning. 

Nä, en kopp kaffe nu för annars är jag fullkomligen en trafikfara när jag ska köra till jobb. 

4 kommentarer:

  1. Den där öppenheten, sakerna som gjort ont som får finnas och pratas om. Rakt upp och ner. Så enkelt och det är så fint… Tack!

    SvaraRadera
  2. De där samtalen är en lisa för själen och som man lever länge på! Ha en bra dag!

    kram
    Petronella

    SvaraRadera
  3. Va härligt, sånt man bevarar i hjärtat.
    Då har du sista dagarna kvar nu innan semester, härligt!
    Ha de gott!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Frida, jag saknar dina inlägg!! Kram

    SvaraRadera