lördag 12 juli 2014

Svårt att få tiden att gå ihop och att hitta orden

 Det har varit en tid nu där det varit svårt att hitta orden. Det har inte varit så mycket inspiration i mig och jag har valt att lägga min tid på att läsa böcker och läsa era bloggar. Ibland behövs ju det med. En paus från att producera och tid för att inspireras. 
Igår var David på svensexa och jag köpte med mig min godaste choklad och en ny tidning som jag bara älskar, "kvinna". Den har lite av allt. För en kvinna i business liksom! Så jag låg där på soffan och hade lovat mig en lång och härlig kväll med film, choklad och egentid men blev det så? Nej, jag somnade på soffan vid halv nio och vaknade halv ett groggy som om jag vart på fylleslag. Så med stapplande steg gick jag metrarna till sängen och somnade så fint om igen.

Idag säger väderleksrapporten att det ska bli molnigt, men här lyser solen som bara den. Jag har en svensexad (?) man som fortfarande ligger och sover så jag får väl snällt invänta att han återvänder till oss dödliga. Sen återstår att se vad denna helg bjuder på!

2 kommentarer:

  1. Vill passa på att önska dig en härlig helg, ikväll kl:20 då börjar min semester love it
    Ha det fint
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Haha jag känner igen mig, somnar alltid för tidigt i soffan på fredagskvällar! :)

    SvaraRadera