söndag 13 juli 2014

Budget för en finsmakare

En kompis till min syster la upp en bild på sin instagram på the most amazing lamp ever! Jag var bars tvungen att ha den själv. Och döm min förvåning när den kostade ynka 299 kr på Hemtex. Den ser mycket lyxigare ut än så! Det är väl underbart, när man kan få vara en finsmakare men för en liten peng. Jag knallade omgående ner till Hemtex på lunchen. För ja, Hemtex ligger 50 meter från mitt kontor så det var liksom ödet.
Nu pryder denna kristallliknande lampa vår spiselhäll. Tillsammans med den vackra buketten och min fina Etch lykta har det blivit riktigt trivsamt där. 
David var en riktigt hjälte och cyklade till bageriet trots att det regnade. Allt för att vi skulle få våra frukostfrallor från det franska bageriet Boulangeriet. (Tips tips! Bästa bageriet i Malmö). 

Nu ska jag ta mig an mastodontdisken som jag försökt ignorera men konstigt nog försvann den inte trots att jag stängde köksdörren! 

1 kommentar:

  1. Vilken underbar kakelugn åh älskar kakelugnar, i min lägenhet jag bodde i innan jag träffade min sambo så hade jag 2 jätte fina kakelugnar.
    Den där lampan var riktigt nice, jag tror banne mig att jag ska löpa och köpa en själv med.
    Ha det jätte fint nu
    Nu har jag semester love it
    Kram Linda

    SvaraRadera