måndag 7 juli 2014

Jag vill visa något vackert

Jag kan inte tänka på det här huset hela tiden för då blir jag tokig. Så jag ska fördriva tiden på det bästa sätt jag vet. Inhoppad i mina mjukis och nedsjunken sådär djupt i soffan. David göra en av mina bästa rätter ikväll. Köttfärsbaguette. Alltså det är en orgie i allt som är gott. Urgröpta baguetter som smörjs med vitlökssmör, fylls med köttfärs och gratineras med lite västerbottenost. Ja men ni hör ju! Det är sådan mat som känns lika varm och mjuk i magen som filten på kroppen och Davids hand för själen. 
Jag tittade ju även in här ikväll för att visa mitt underbara armband från Edblads. Jag har alltid varit en tjej som vurmat för enorma och bombastiska smycken. Det kunde aldrig bli för stort. Men de senaste åren är jag besatt av små, tunna och diskreta smycken. Edblad gör smycken i stål och när min syster fick ett av armbanden i födelsedagspresent bara visste jag att jag behövde ett likadant.
Nej magen kurrar och soffan bjuder mig att sjunka längre ner så nu hållet vi måndagskväll tycker jag.

1 kommentar:

  1. Edblads smycken är underbara tycker jag! Vilken fin blogg du har, hit återkommer jag!

    SvaraRadera