måndag 18 maj 2015

Nej, nu tar vi ett litet dopp

 Lilla krypis ligger och sover intet ont anande om att hon om en timme ska på rutinkontroll på BVC med en barnläkare. Jag är nog mer nervös än vad hon kommer vara. Men det är klart, det är inte roligt att bli klämd och känd på. Oavsett ålder. Därför ska jag skämma bort henne med en mysig badstund senare idag. Kanske vi slår på stort och sjunger oss igenom en drös Disneylåtar undertiden som hon får ligga där och tvagas. 
Inte för att vara sån, men dessa två foton är jag så nöjd med. De är verkligen underbara och hon är så himla himla fin på dessa! Jag har beställt dem på utskrift också. Tänk, jag har blivit en förälder. En förälder som hänger foton på ungen lite varstans i hemmet (och det bästa av allt är att julklappar är nu kirrade i 18 år framåt. Bara ösa foton över morföräldrar, farföräldrar och gammelmorföräldrar.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar