tisdag 9 december 2014

Miljögården

Här kommer ett tips på världens bästa ställe att hitta julklappar, eller varför inte stället att spendera julklappspengarna du kanske får? Miljögården! Guds gåva till oss som bor nära Lund. Denna butik skyltar med de snyggaste designerprylarna någonsin. Allt jag vill ha finns i denna affär. Som denna sjukt snygga stringbokhylla och Tom Dixon lampan!
Missonihanddukar! <3
Divine sängkläder från bl. a. Gant och Lexington. (Jag tror jag önskat mig de smalrandiga bäddsetet i vit/ljusblått från Lexington i typ 5 år!)
Mässingseufori från Skultuna! Jag hade det stora nöjet att ackompanjera min svärmor när hon fick en mindre shoppingpsykos på Skultuna härom veckan. But who can blaim her? Allt är så ju så fasligt fint!
Denna bild togs när de andra fortsatte shoppa men jag fick, gravidtrött som jag är, sätta mig i första bästa skyltexsoffa och pusta ut lite. På Miljögården kan man stanna i timmar. Dock är jag osäker på om de mellandagsrear? För isåfall är det ju bud på att få en liten shoppingpsykos själv.

För övrigt måste jag berätta det mest fina och romantiska som hände mig igår. Jag har sen innan 1:a advent velat adventspynta men tiden har inte räckt till. Det har varit Thanksgiving, ultraljud, familjegrejor, utflykter and what not. Jag har känt mig lite ledsen för att adventspyntet inte kommit upp för det har stressat mig. Jag vill ju kunna njuta länge av stjärnor och stakar ju! Så kom jag hem igår från vattengympan. Trött, hungrig och möjligen även lite hormonell och gråtmild. Då ser jag att David pyntat hela lägenheten och satt upp våra fina stjärnor, stakar och lite annat julmys. Gråtattacken då!? Då kände jag att det här måste vara det finaste någon gjort för mig någonsin. Lagt timmar på att pynta så att jag skulle få mysa med stjärnorna. Det är väl kärlek det om nått!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar