måndag 1 december 2014

För preggos som vill va julfina!


1 / 2 / 3

Idag är det 1 december och skoja inte att det är en festlig månad vi har framför oss. Vi har så mycket mingel, galej, partyn, öppet hus och gud vet allt att gå på. Där emellan ska det firas jul med släkter och familjer och firas nyårsafton.Jag brukar öppna garderoben och känna att jag verkligen inte har något att ha på mig. Men nu, när jag är preggo, ja då har jag V-E-R-K-L-I-G-E-N ingenting att ha på mig. Det var dags att spice things up och jag har köpt tre nya festliga klänningar från Asos Maternity. Helt ok priser var det också. Det känns inte jättekul att slänga ut en förmögenhet på kläder man har på sig några månader och sen kanske inte mer. 

Nu hoppas jag de passar också. Jag upplever att det inte är helt enkelt att köpa kläder. Kroppen börjar förändras och den typen av snitt man en gång kunde ha funkar inte lika bra längre. Har jag tur passar iallafall någon av klänningarna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar