söndag 21 december 2014

Julmingel med iso 3200

 Igår var vi ju på julmingel med mina bokklubbstjejer, tillika syrrorna, Emelie och Sara. Glögg, bakverk, julklappspel och härligt häng. Dock måste jag säga att det är sjukt svårt att vara en bra bloggare i sen december i Sverige. Man får fota med galet hög ISO och bilderna blir grusiga och rätt trista. Så ni får hålla tillgodo.
 Värdinnan öppnade dörren i denna outfit. Jag var i chock och trodde jag hade missat the memo om maskerad. Men, nej, så snurrig var jag inte. Denna gran var typ det bästa som hänt i livet. Skrattade ihjäl mig.

 <3
 Den andra värdinnan var en ren. En väldigt gravid ren!
Sen åkte vi till ett hotell och träffade våra vänner och deras nya bebis. Där hade vi så mycket att prata om att kameran fick stanna i väskan. Och denna bebis!!! <3 Världens mysigaste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar