lördag 20 december 2014

Julledigt

Åh det var alldeles ljuuuuuvligt att vakna i morse och veta att nu har jag julledigt! I 2,5 långa härliga veckor. Och som jag behövde denna ledighet. Det har varit ett otroligt fint och men också galet intensivt år och jag är så himla trött. Om jag inte var gravid hade jag säkert sovit länge och väl i morse, men den tiden är förbi och jag tassade snällt upp vid 8-tiden. Ute var det fortfarande mörkt och då är det så härligt att tassa runt i alla rummen och tända adventsstjärnor och stakar. 
Jag dukade fram frukost och har ätit i lugn och ro, läst tidningen och i bakgrunden har nyhetsmorgon rullat. Alltså, nu är det verkligen tid för julefrid. Känner ni också det? Nu ska det julbakas in i det sista och ikväll ska vi både iväg till vänner och sen ha vänner över på besök (med sin sprillans nya bebis!!!!!!!). 

Nej, nu kastar jag mig in i julbaket här! Vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar