onsdag 21 maj 2014

Udda tina gav mig pricken över i!

 Vårt nya skoskåp har medfört en nya yta att pimpa och jag hade en vision. När min eftermiddagsdate blev avbokad idag fick jag en ledig timme för shopping. Jag visste precis vad jag ville ha och var jag kunde finna det. Pappersboxar från bungalow och det visste jag att jag kunde hitta i den underbara butiken udda tina. Nu står dessa tre ljuvliga boxar på skoskåpet, tillsammans med ett fikondoftande doftljus och en alldeles sprillans ny passionsblomma. Jag har fotat det snabbt idag så jag visar er en annan dag. Jag var bara så nellad att visa er dessa fina boxar!
Och om min kära lillasyster läser denna blogg får du gärna ge ett tecken om boxar i detta stuk kan falla fröken i smaken. Någon fyller ju snart år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar