torsdag 3 april 2014

Min nuvarande favvis-trio!


Är fullkomligen besatt av dessa tre produkter just nu! Skimmrande primer/highlighter från Clarins senaste sommarkollektion som är alldeles underbar. Jag använder den som den är på kindbenen och näsryggen eller blandat med foundation för massa glow. Mascara från Benefit. Denna ikoniska mascara "they're real" är helt ok men jag inväntar att den torka upp bara liiiite. För blöta mascaror är ingen hit på mina minifransar. Sist, men ack inte minst, en taupre/brun/lila skimrande krämögonskugga från Benefit. 

Jag är BESATT av krämögonskuggor. Det är det bästa som hänt mäsnkligheten. Jag svär! Tjofftjoff, på med lite krämskugga, blanda lite tjofftjoff med fingret, på med mascara och du ser put together ut! Går på tio röda och det blir aldrig fult!


2 kommentarer: