söndag 2 september 2012

Make up Store - spellbound

This autumn we step into the twilight to embrace the mist, the lurking shadows and the power of witchcraft.

Make up Stores höstkollektion för 2012 går i lila och med murriga skogsfärger som skogsgrönt och brunt. Eftersom jag inte hittade några pressbilder från Make Up Store på produkterna lånade jag en bild från en av mina absoluta favoritbloggare: lipglossbitch.

Tyvärr har jag ingen information om vad de nya produkterna fått för namn men jag misstänker att produkterna redan finns ute i butik. Om någonting lockar föreslår jag ett besök på närmsta MUS-butik.

Personligen vet jag inte om de här lila färgerna är något för mig. Men om någon annan har köpt något får ni gärna visa en bild eller skriva en kommentar om vad ni tyckte om färgerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar