måndag 28 september 2015

En alldeles underbar fredag

 Här ser ni fredagens politikerlook! Oj oj oj det var med fjärilar i magen som jag cyklade ner till Stadshuset och intog min plats i sessionssal 7 med latte i ena näven och padda i den andre. Och jag blev icke besviken! Det var jätteskoj! Allt kändes så viktigt och betydelsefullt och det var roligt att se politiken in action. Däremot var det mindre roligt att höra Sverigedemokraterna in action, men nu har jag åtminstone en plattform att argumentera direkt. 
 Jag hade på mig denna outfit. Tusen vuxenpoäng för den nya sidenblusen som just nu finns att fynda på Lindex för en mycket bra peng. Och den inbitne läsaren ser att jag mycket riktigt plockat fram några av mina powerprylar! 
De här gulliga fick också va med på bild! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar