tisdag 4 augusti 2015

Lazy morning

Vi är vakna. Men det är nätt och jämnt. Jag har sovit som en utbrytarkung och vaknade i morse intrasslad i lakanen och med världens ryggont. Jag tror jag sover oroligt nu för vi har precis börjat låta Estrid somna i sin spjälsäng utan att ligga i babynestet. Alltså var tar tiden vägen!? Nu ligger hon i storsängen och när man tittar ner ser hon så yttepytteliten ut i den stora spjälsängen. Time flies when you're busy changing nappies. Det är väl så ordspråket går? 

Idag ska jag träffa upp några tjejer från min mammagrupp. Barnvagnsmaffia blir vi när vi i gemensam trupp ska traska iväg och luncha på stan. Det ska bli kul att se de andra bebisarna, för sist vi träffades låg alla små liven som kollin och knät på respektive mamma. Nu är det lite mer liv och go i dem! Slutligen vill jag flagga för trailern här nedan. SOM jag längtat efter denna film och nu är trailern här. Det kommer bli magnifikt! Suffragetterna! Vilka människor! <3


2 kommentarer:

  1. Åh, jag hade inte ens hört talas om den filmen! Verkar lovande. Vilken ära att få spela Pankhurst, tror och hoppas att Meryl Streep kommer att göra det väldigt bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tror streep kommer vara divine, vilket hon ju alltid är!! <3

      Radera