måndag 4 februari 2013

Sephora på Emporia (aka HEAVEN!!)

Nu har Sephora salgit upp sina efterlängtade portar på Emporia i Malmö och jag var där och spanade in. Jag blev lite besviken då butiken var så långt mycket mindre än vad jag hade föreställt mig. MEN de hade rader av nya spännande parfymer, Make up forever, Benefit och Sephoras egna märke. Jag hade hoppats att även NARS, Laura Mercier och Too Faced skulle va med men icke. Andra märken jag gärna sett representerade är alla de som finns på bla Superdrug i London. Exempelvis Bourjois, Rimmel och Revlon.
Mitt nästa inköp på Sephora blir nog från denna disken. Är galet nyfiken på deras HD foundation, cremeskuggor och ögonpennor.
Yej! Rader och åter rader av nagellack från Nails Inc. Me like!!

Är det inte inspirerande när Sephora köttar på med doftljus, tvålar, bodylotion etc i regnbågens alla färger? Man drömmer om att det skulle se ut såhär i ens eget badrum!
Sephora läppennor, läppstift och läppglans! Här hittar du onekligen alla färger!!
Sephora mascaror och ögonpennor! Har aldrig testat dessa. Någon som vet hur kvallen är på dem?
Här ser ni de underbara bronzers och blushers från Benefit. Jag gjorde mitt premiär köp på Benefit och handlade deras kultförklarade "Coralista", fjärde rouget från vänster. DIVINE!
OPI är underbart och kul, men inte lika kul eftersom det redan finns på Kicks och Åhléns these days.
Här ser ni Benefits beroendeframkallande monter! Guuuuud, jag vill ha ALLT! Förpackningarna är så gorgeous och antagligen är jag sjuk i sjukdomen "nyhetens behag". Men eller hur är det så himla skoj när nyheter kommer till Sverige? Produkter man läst och drömt om men aldrig kunnat testa för de alltid funnits utomlands. Men inte nu längre, nu kan man köpa Benefit i kära gamla Malmö. Blir alldeles pirrig när jag tänker på det!

Ledsen för dålig bildkvalité men jag tog några snabba bilder med iphonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar