tisdag 5 februari 2013

Maybelline 24hr color tatoo in "on and on bronze" & "pink gold"



Att inte köpa Maybelline's color tatoos vore en synd! De är så prisvänliga men håller trots det en så hög klass. De är pigmenterade, lättarbetade och håller på ögonlocken hela långa dagen. Jag hade redan en matt brun och ville nu ha med lite skimmer. För om sanningen ska fram är det inte ofta jag inte har lite skimmer på ögonlocken. Jag köpte en rosa vid namn "pink gold" och en guldig i "on and on bronze". Jag älskar dem och vill använda dem typ varje dag! Äh, vem försöker jag lura, jag vill ha en i varje färg. Omgående!

Translation: 
Not buying Maybelline's color tatoos would be a shame! They are so affordable but nevertheless lives up to any expectations. They are pigmented, easy to use and has great stayingpower. I already had a matte brown and now wanted to have a little shimmer. For truth be told, it's not often that I don't have a little shimmer on the eyelids. I bought a pink called "pink gold" and a golden in "on and on bronze." I love them and want to use them every day! In fact, I want one in each color. ASAP!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar