måndag 4 februari 2013

Estee Lauder Mad Men collection

Hos grymma bloggaren BritishBeautyBlogger hittade jag det här inlägget. Nämligen att Estee Lauder släpper en Mad men inspirerad kollektion. 

Kan vi börja med att konstatera det uppenbara! Herregud vilka sagolika förpackningar. Det är så glamoröst och svindlande fint! Jag hade så gärna velat lägga fingrarna på den här kollektionen! Tydligen har Esteé Lauder dykt ner i sina gamla arkiv och baserat dessa förpackningar från deras originalförpackningar från 1960-talet. Åh vilka pärlor! 

Kollektionen lanseras i mars när säsong 6 av Mad Men börjar. Nu måste jag vara ärlig, jag följde serien slaviskt. men efter tredje säsongen började jag känna att det blev trist. Så kanske att jag inte får en nytändning för tv-serien men sminket, ja det lockar mig onekligen!

Om du är intresserad av att läsa mer om produkterna eller försäljningsställena föreslår jag att du tar dig en surfning in hos BBB.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar