söndag 14 juni 2015

Gamenight

 Med 7 pizzor och tre stora chipsskålar satte sig 10 vuxna och två bebisar till bords för att inleda årets gamenight!
Vi spelade Jeopardy. Mitt lag förlorade, men vi hade väldigt roligt ändå. Helt galet ambitiöst av vår värdinna som hade gjort egna kategorier, spelkort och fixat priser. Helt genialt!
 Här är vår fina värdinna Gabbi. 
 Det rådde hög koncentration i motståndarlaget. 
 Sen spelade vi alias och det skulle förklaras ord, göras charader och gud vet allt. Och som jag skrattade. Det är så himla härligt att ha vänner som vill bjuda på sig själv. Många gånger har man ju umgåtts med de stelaste av stela tycker jag. 
 Andreas iscensatte känslan "stressad" 
Vilket David tyckte var hemskt underhållande!

 Utanför gick solen ned men det var lika varmt ändå. Det var som att vara utomlands. Jag gick hem i t-shirt och efter att vi nattat Estrid kunde vi sitta ute på balkongen och dricka lite vin och te. Där satt vi och pratade och bara var vi. 

2 kommentarer:

  1. Men vilken ambitiös och härlig värdinna! Blir inspirerad av att fixa nåt liknande, det såg ju urkul ut.

    Tack för inlägget/recensionerna av hudvården, älskar också sånt. De senaste tolv åren eller så har jag alltid haft Elizabeth ardens 8hour hemma, och numera även läppvarianten. Eight hour är verkligen min universalkräm som används till allt från finnar till brännblåsor på både mig och familjen. Har också varit trpgen Cliniques trestegsrutin, men vet egentligen inte om det är värt priset, samt att jag alltid lyckas ha slut på minst en av produkterna vilket gör att det inte riktigt blir som det är tänkt. Gärna fler sådana inlägg alltså:) kram/tanja

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja hon är verkligen så himla påhittig!
      vad roligt att du gillade "skönhetsproduktsrecensionerna". =) Jag är inte ett fan av Elisabeth Ardens 8 hour cream faktiskt. Står inte ut med lukten. Cliniques trestegsrutin är jag inte heller ett fan av. (gud känner mig så geggig nu). Men den trestegsrutinen fullkomligen förstörde min hy. Fick helt sjuk acne. Tog år att reparera.

      Glad midsommar!

      Kram!

      Radera