lördag 7 juni 2014

We came, we saw, we moved along to Växjö

OMG! Ja, vi kom fram tillslut och stormade in med allt bagage. Av med reskläder, på med mjukiskläder, ut på promenad och sen väntade grillning. När det väl blev mat var jag typ i panik så hungrig jag var så när faten kom in ville jag gråta. Grillad halloumi, grillad sparris med parmaskinka, grillad korv (OBS! två olika), grillad karré och grillad kotlett. Då ville en bara gå in i sig själv och bara äta sig metodiskt genom allt. Vilket jag gjorde. Sen var matkoman fulländad och klockan 21.20 slocknade jag i gästrummet. Med öppet fönster slumrade jag in till ljudet av fågelkvitter och den lantliga skärgårdsluften klubbade mig totalt. Idag vaknade jag i ett enda trassel av kuddar, fluffiga täcken, en stycken varm man (OBS2! min man) och rummet doftade kaffe.

Vi är faktiskt på landet för att idag köra till Växjö och syrrans examen. Nu sitter vi i bilen på väg, klackarna på, läppstiftet på plats och med stolthet i bröstet. 

På bilden ser ni touché eclat. The one and only concealer som var person bör ha i necessären. Under morgondagen kommer ni överösas med inlägg från dagens festligheter, var så säker!

2 kommentarer:

  1. Åh, det är min bästis på bilden - vi är oskiljaktiga! De sista två åren har bestämt uppmärksammat att det är mindre produkt för samma pengar, den tar slut på nolltid ...kan också vara så att det är mer att pensla över som trött småbarnsmor!? :-/

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag kan tipsa om clarins instans light perfector. också en jättefin concealer. och om det är mörka ringar under ögonen som du vill få bukt med så är bobbi brown corrector FENOMENAL!

      Radera