fredag 5 oktober 2012

Helgrabatt hos Eleven

Fram till och med söndag har eleven.se rabatt på hela sitt sortiment. Du får 10 % rabatt på hela ditt inköp. Därför skulle jag vilja tipsa er om de lite dyrare pärlorna som även jag är otroligt intresserad av.
 En lindrande gelmask från Peter Thomas Roth. En fuktgivande och lugnande mask som kan användas efter kliniska ansiktsbehandlingar, rengöring av pormaskar, micro-dermabrasion, rakning, vaxning, peeling och elektrolys. Är också bra att använda vid solbränna.
Passar även den mest känsliga hy! Det tackar vi för!
För 150 g betalar du 495 kr (exkl rabatten)
 Värmespolar från Babyliss Pro. Jag har inga värmespolar och känner hur jag bara suktar efter det. Verkar så praktiskt, snabbt och att de ger fantastiska resultat. Måste införskaffa!
Du får 2 års garanti.
Den kostar 1699 (exkl rabatt)
 
Clarins Eye quartett i 03 "Rosewood". En underbar palett med sagolika färger och hade gjort så sig så bra till mina bruna ögon.Sen är ju clarins förpackningar så otroligt glammiga så man bara smäller av.
Du betalar 460 kr (exkl rabatt)

Glamglow tingling & exfoliating mudmask. Kändisarnas favorit mask som är en exfolierande lermask. Jag har bara läst gott om denna diamant och är så sugen på att prova.
För 50 ml betalar du 449 kr (exkl rabatt)
 Pürminerals correcting primer - redness reducer. Detta är en primer som passar perfekt med oss som har rodnader i ansiktet på grund av tex acne. Primern korrigerar det röda i ansiktet tack vare sin korrigerande färg-teknologi. Jag är så nyfiken på denna primer. Mitt ansikte är ganska rött dels pga av min acne men även då jag har en hel del röda pigment och därför är jag superpeppad på den här produkten.
För 30 ml betalar du 375 kr (exkl rabatt)
Kanebo Sensai Silky purifying silk peeling mask. Jag har berättat tusen gånger att jag hatar peelings med skrubbkorn i sig. det är rena rama döden för oss med acne. Nej, då ska man fokusera på enzympeelings och liknande. Det är en mask man lägger på ansiktet, låter den verka, och sköljer sen av med vatten. Ämnena i masken har en peelande effekt.
För 75 ml betalar du 695 kr (exkl rabatt)
This works black spice and cedar candle. Kryddig och lyxigt doftljus med 40 h brinntid.
Du betalar 299 kr (exkl rabatt)
Too faced shadow bon bons. En palett som innehåller en mascara, en primer och 12 ögonskuggor. Jag älskar denna palett och känner att jag måste ha den!
Du betalar 449 kr (exkl rabatt)
Too Faced the return of sexy eye palette. Jag har bloggat om den godbit innan och jag vill såååå gärna ha den! Färgerna på skuggorna är verkligen underbara nu för hösten! Åh vad jag vill ha denna!
Du betalar 475 kr (exkl rabatt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar