måndag 29 oktober 2012

Favoriter just nu - Color Riche nails Loréal

Bland nagellacksmärken är Loréal Color Riche en riktig hit! Jag har börjat samla på mig en liten samling och tycker att de är helt jädra fenomenala! Enkel applicering, två lager ger perfekt resultat och variationen på färger är enorm.

Från vänster:
702 Black Swan - Ett svart nagellack. Svart nagellack känns som en stapelvara. Jag tröttnar aldrig på svart och oberoende klädstil genom åren har kärleken till mörka och svarta naglar stannat kvar.
305 Dating Coral - Ett koralfärgat nagellack som följde mig genom hela sommaren. För vilken färg är snyggare på sommaren än korall?
304 Spicy Orange - Detta lack liknar det korallfärgat men har en touch mer orange i sig. Även denna följde mig genom hela sommaren.
202 Marie Antoinette - Ett underbart rosa lack som jag ännu inte testat. Jag fick det av min pojkvän och älskar denna typ av nudefärgade lack. Nudelack är alltid rätt och superchict.
106 Versailles Gold - Detta är bland mina topp 3 nagellack. Jag avgudar denna guldiga färgen och tröttnar aldrig!
102 Macaron Noisette - Ett skirt rosa lack med pärlemoinslag. Åter igen, så chict, så passande, så elegant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar