söndag 8 juli 2012

Sommarnecessär


Jag har en färdigpackad "sommarnecessär" som slängs ner i strandväskan när det är soliga dagar utomhus. Jag tänkte visa er beautyjunkies vilka kanonbra budgetalternativ jag använder just nu. Plus en liten review av två produkter från den senaste glossyboxen. Tilläggas bör att i min sommarnecessär finns inget smink för det undviker jag när jag är i solen.

Innehållet är:
*Apoliva sololja spf 30 (jag älskar sololja!!)
*Hawaiian tropic spf 15, stor flaska + Hawaiian tropic spf 15, liten flaska. Den lilla kom med glossyboxen och är lovely. Luktar gott, går snabbt in i huden, prisvänlig och skyddar huden (och ger huden massor med fukt. Benen är hur lena som helst)
* Anatomicals solskydd för läpparna. Den är prövad och är väl en sådär produkt om jag ska vara ärlig. Luktar jättegott med sin körsbärsdoft men är för kladdig för min smak. Jag HATAR när håret fastnar i läppglans, läppcerat för att konsistensen är för klistrig. Dock ett stort plus för den hygieniska förpackningen. Det känns aldrig kul när fingrarna ska ner om och om igen i en burk och rota.
* Sist men inte minst har jag ett solskydd för håret från Loreal. Sol, salta stänk och poolvatten är inte hårets bästa vän och detta är ett perfekt sätt att skydda håret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar