torsdag 26 april 2012

Goodiebag


Gårdagens shoppingevent var sådär stimmigt, tjejigt och hysteriskt som det brukar vara. Men jag gillar det! En hel drös förväntansfulla, stylish och chica tjejer som vill shoppa! Även jag fick shoppat lite.Som sagt, inget från Fashion against aids-kollektionen var min smak men jag köpte ett bar grå/beige chinos som var så himla snygga! 

För övrigt har jag bytt nagellackfärg vilket egentligen är en ganska big deal. Brukade alltid ha rött, i flera år var det så. De senaste åren har det oftast varit mörka nyanser, svart, aubergine, lila, vinrött och alla i en så mörk nyans att det nästan ser svart ut. Men nu vill jag bara ha ljusa, gnistrande, dyra naglar i persiko, aprikos, champagne, silver, guld. Därför slog jag till på ett champagnefärgat nagellack igår. Tänkte göra premiär för det idag då jag ska bjuda en vän på middag.

Bilden ovan är det läppstift man fick i goodie-bagen när man gick hem. Vilket kap! Jag som fullkomligen älskar rött läppstift! Ska bli superkul att testa det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar