tisdag 24 april 2012

Dille på blusar



Blus, halsband - second hand, jeans - H&M, väska - Primark, Skor - nelly.se

Denna blusen! Åh jag älskar den! Den är skir, ljuv, romantisk, office-like och kvinnlig. I september börjar jag arbeta på advokatbyrå och jag vill alltid ha på mig blus. Jag skulle kunna köpa 100 nya blusar om jag så hade råd med det. Jag har helt enkelt fått dille på blusar!

Jag köpte den här på blusen på Humana här i Malmö för en mycket billig peng. (Det är inte klokt vad second hand är billigt i Malmö jämfört med Stockholm!)

2 kommentarer:

  1. Åh vad kul att du börjat blogga igen! Har saknat dina härliga inlägg! Fina bilder som alltid - ser fram emot mer av det goda! Xo!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Mia! Det började klia i bloggfingrarna igen! Har tusen ideér på vad som ska fotas, hur, var osv! =)

      Radera