fredag 25 januari 2013

eleven.se svarade omgående

Jag fick i princip svar från eleven.se med vändande post.
De skrev ett jättefint, bra och konstruktivt svar till mig samt ändrade testen på hemsidan (som några av mina läsare så uppmärksamt noterade).

Jag tycker eleven.se hanterade detta på bästa tänkbara sätt och jag kände verkligen hur kundens inflytande spelar roll hos dem. Jag är även glad att de förstod vad jag menade och att jag kunde få spela en liten roll i kampen efter jämställdhet.

Följande svar fick jag:
Hej Frida,
Tack för dina synpunkter och vi håller självklart med att produkterna funkar lika bra,
för alla. Texterna kommer oftast från märket eller deras agentur och vi försöker i
största mån att skriva om texterna så de ska vara mer generella, men p.g.a. tidsbrist
eller högt tempo på produktinläggning så kan sådant missas.
 
Vi ska ta upp detta med de som sitter med produktutläggning så det kan förbättras 
framöver, och vi ska titta över denna produktbeskrivning direkt för att göra den 
bättre. 
Vi uppskattar verkligen att du tog kontakt med oss så vi får möjlighet att förbättra
oss. Ha en mycket bra dag.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar