fredag 30 september 2011

När njutningen är fullkomlig

Nu är vi inflyttade i vår nya lägenhet och här kommer vi spendera de mest ljuvliga två månader.
Hur vet jag det? Jo, för denna lägenhet är allt vi någonsin drömt om. Vitt brädgolv, mycket förvaring, modernt kök (med diskmaskin), kakelugn, stort sovrum med en stor säng, underbart område, modernt badrum. 

Nu sitter jag här med en kopp kaffe och med en massa värmeljus tända. Senaste numret av Elle Mat&Vin är inköpt och det enda som saknas är min man som är på ingång om några timmar. Mina kläder är uppackade och sminket står redo i badrummet. Nyinköpta pocket böcker står uppradade för att möta höstens kalla kvällar tillsammans med mig. 

Imorgon är det jag som tar på mig det röda läppstiftet och och möter hösten i Vasastans mysigaste lägenhet!


1 kommentar: